FAQ

תכונות המערכת


שאלות ותשובות

כללי

מה המטרה של המערכת?

Bulldog-WP היא פלטפורמת ענן מוכוונת מפתח לעסקים לשילוב ערוצי תקשורת דרך ווטסאפ.


כיצד אוכל להשתמש ב Bulldog-WP ?

Bulldog-WP נוצר כדי להיות פתרון שער זול ופשוט של העברת הודעות API של ענן, בדומה למה ש- API של gateway SMS יכול להיות, אך זול וגמיש פי 5 עד 30.


האם אוכל להשתמש ב-Bulldog-WP  לעיבוד הודעות נכנסות ממשתמשים?

כן.


אתה יכול לרכוש כל תוכנית קלט / פלט וליהנות מעיבוד הודעות נכנסות ויוצאות.


האם אוכל להשתמש בBulldog-WP  לצורך מסרים שיווקיים?

אינך רשאי לשלוח הודעות שיווקיות או הודעות לא רצויות למשתמשים אקראיים.


כל ניסיון להפר מדיניות זו יגרום לאיסור חשבון מיידי.


האם אוכל להשתמש בBulldog-WP  לצ'אט-בוטים?

כן אתה יכול.


רכשו כל תוכנית קלט / פלט שתאפשר לכם להטמיע צ'ט-בוטים על גבי ה- API.


אילו מדינות מותרות?

ניתן להירשם מכל מדינה בה פועלת WhatsApp.


כל עוד יש לך WhatsApp רץ במכשיר שלך, אתה יכול להשתמש בפלטפורמה שלנו.


מספרים


בכמה מספרי וואטסאפ אוכל להשתמש?

אתה יכול לקבל מספרים רבים ככל שיידרש. אין מגבלה מחמירה. הפלטפורמה האלסטית שלנו יכולה להשתנות ככל שצריך.


כל מספר מחויב בנפרד כמנוי חודשי עצמאי.


האם אוכל לשלוח באופן שרירותי הודעות במספר מספרים?

כן אתה יכול.


בעת שליחת הודעות, תוכל לבחור את המכשיר שבו ברצונך להשתמש בעת מסירת ההודעה.


האם אוכל להתאים אישית את התמונה, השם והתיאור של פרופיל הוואטסאפ?

כן, אתה יכול לעשות זאת באמצעות API.


הודעות


איזה סוג הודעות אוכל לשלוח?

ניתן לשלוח טקסט, מיקום, טקסט + קישורים, טקסט + מיקום, מולטימדיה והודעות טקסט + מולטימדיה.


האם אוכל לשלוח הודעות לצ'אטים קבוצתיים?

כן אתה יכול.


עם זאת, לא כל התכניות כוללות תכונה של הודעות קבוצתיות. אנא, עיין בתכונות התוכנית שלנו על מנת לקבל פרטים נוספים.


האם אוכל לתעדף הודעות?

כן אתה יכול.


ניתן לתעדף הודעות באמצעות ארבע רמות עדיפות שונות:


* נמוך

* רגיל (ברירת מחדל)

* גבוה

* דחוף

אנא שים לב שרק תוכניות מסוימות מאפשרות עדיפות להודעות. לפרטים נוספים, ראה טבלת המחירים.


האם אוכל לקבוע הודעות שיימסרו בתאריך או בשעה מסוימת?

כן אתה יכול.


ניתן לתזמן הודעות לתאריך או שעה ספציפיים.


שים לב, רק תוכניות מסוימות מאפשרות תזמון הודעות. לפרטים נוספים, ראה טבלת המחירים.


איזה סוג של קבצי מולטימדיה אוכל לשלוח?

תמונות (jpeg, png, bmp, webp), שמע (mp3, ogg), קטעי וידאו וגיפים (mp4), מסמכים (pdf, doc, docx, xls, xlsx, epub, txt) וארכיונים (zip, tar, gzip, rar).


ניתן לתמוך גם בקבצים אחרים שלא פורטו במפורש בעבר. צרו איתנו קשר אם יש לכם שאלות.


האם אוכל לשלוח הודעות לכל מספר טלפון?

כן אתה יכול. כל מספר טלפון, ברחבי העולם.


אם מספר הטלפון אינו משויך לחשבון WhatsApp ולכן לא ניתן למסור אותו, אנו נסמן את ההודעה ככושלת.


מה זמן המסירה הממוצע להודעה?

המערכת שלנו מסוגלת להעביר הודעה בשבריר שנייה אם מכשיר ה- WhatsApp המותאם מקוון וזמין.


בדרך כלל, אם תור המכשיר ריק והמכשיר מקוון, יידרשו 1-2 שניות להעביר את ההודעה. זה עשוי לקחת קצת יותר זמן אם אתה שולח הודעת מדיה גדולה יחסית (למשל: מסמך של 5MB).


עם זאת, מהירות המסירה תלויה בתכנית המנויים של המכשיר. ראה תוכניות תמחור למידע נוסף.


כמה הודעות אוכל להעביר?

זה תלוי בתכנית המנוי שלך.


תוכניות בסיסיות, מקצועיות ועסקיות מוגבלות ל -3, 6 ו -15 הודעות בדקה בהתאמה. מגבלת התוכנית הארגונית היא עד 100 הודעות בדקה עבור הודעות טקסט בלבד.


שיעור מסירת הודעות המדיה יהיה נמוך ב -20% עד 50%, במיוחד בקבצים גדולים יותר (+ 1 מגהבייט) עקב עיבוד קבצי מדיה והעלאתם לוואטסאפ.


מה קורה אם למספר טלפון יעד אין חשבון וואטסאפ?

אם מספר טלפון יעד אינו משויך אליו WhatsApp פעיל, אנו מסמנים את ההודעה כמסירה נכשלה בגלל מספר טלפון שאינו קיים.


תוכל לקבל פרטים נוספים בתיעוד ה- API.


חשבון וואטסאפ


האם המספר שלי יכול להיאסר?

אם אתה שולח הודעות לא רצויות למשתמשים רבים, ייתכן שמספרך ייאסר.


כמו כן, שים לב שמשתמשים עשויים לדווח עליך כספאם באופן ידני, ולכן אסטרטגיית התקשורת שלך צריכה להיות חוקית ומצופה מהמשתמשים.


אנו ממליצים לשאול את המשתמשים במפורש תחילה אם ברצונם ליצור קשר באמצעות WhatsApp.


ממשק API


איזה סוג API הוא מספק?

Bulldog-WP מספק ממשק API פשוט מכוונת משאבים (המכונה גם REST או RESTful API).


תכננו את ה- API שיהיה קל לשימוש מכל שפת תכנות או מסגרת, או אפילו מתסריט bash / shell פשוט.


באילו שפות תכנות אוכל להשתמש?

אתה יכול להשתמש בכל שפת תכנות שתרצה, כגון Python, PHP, C #, JavaScript, Java, Go או אפילו סקריפט bash / curl.


כל שפת תכנות המסוגלת לשלוח בקשות HTTPS דרך הרשת תפעל עם ה- API שלנו.


האם אוכל לטעון ולאחסן קבצי מדיה דרך API?

כן אתה יכול. עיין בתיעוד ה- API של סעיף הקבצים.


קבצים מועלים דרך ה- API שלנו, אך הם נשמרים באחסון הכונן של חשבון Google המקושר. כברירת מחדל, תוכל לאחסן עד 1 ג'יגה של קבצי מדיה.


אנו מנקים קבצים שפג תוקפם מחשבונך מדי יום על מנת לפנות מקום אחסון שאינו בשימוש.


שטח האחסון מסופק באופן חופשי על ידי גוגל ולא יעלה בעלויות כלשהן.


מה אני צריך על מנת להשתמש ב- API?

מספק ממשק API פשוט מכוונת משאבים (המכונה גם REST או RESTful API)


כל מה שאתה צריך הוא שפת תכנות או סקריפט מעטפת המאפשר לך לשלוח בקשות HTTP לשרתים שלנו.


אם אתה זקוק לעזרה טכנית, אנו יכולים לסייע לך. אנא, צרו איתנו קשר עם שאלותיכם.


כיצד לאמת שיחת API?

אימות API נעשה באמצעות אסימונים של API. אסימונים הם סוד ואין לשתף אותם בפומבי.


ברמת HTTP, אתה יכול להגדיר את קוד ה- API האסימוני כפרמטר השאילתה "אסימון" או כותרת בקשת HTTP של "אסימון".


לפרטים נוספים, עיין בסעיף תיעוד ה- API - אימות.


האם אוכל לקבל מספר אסימונים של API?

כן. אתה יכול להכיל עד 50 אסימונים שונים של API. תוכל גם לבטל אותם אחר כך.


אסימונים נוצרים ממסוף האינטרנט.


לפרטים נוספים, עיין בסעיף תיעוד ה- API - אימות.


האם אוכל להגביל את השימוש באסימון API למכשיר מסוים?

לצערי לא.


לכל אסימון יש את כל ההרשאות לבצע פעולה כלשהי באמצעות API.


Webhooks


מה הם Webhooks?

Webhooks הם הודעות אוטומטיות שנשלחות משרת לשרת אחר כאשר משהו קורה באמצעות HTTP (S). יש להם עומס מטען להודעות ונשלחים לשרת URL מרוחק (בדרך כלל לשרת הלקוחות).


אנו משתמשים ב- Webhooks על מנת להודיע ​​בקלות על מצב ההודעה ועל אירועים לאורך זמן.


לדוגמה, המערכות שלנו יודיעו למערכות שלך בכל פעם שהודעות חדשות נמסרו או נכשלו בהצלחה.


כיצד ליישם נקודת קצה webhook?

אתה זקוק לשרת HTTP (S) בלבד שמאזין ב- IP / יציאה הנגישה מהאינטרנט.


שרת זה צריך לקבל בקשות HTTP POST, ולאחר מכן לקרוא את גוף ה- HTTP JSON.


לפרטים נוספים אודות הפרטים הטכניים של Webhooks, עיין בתיעוד ה- API.


כמה חיבורי רשת יכולים להיות לי?

יכולות להיות לך עד 5 נקודות קצה של webhook, שלכל אחת מהן כתובות אתרים שונות.


באפשרותך גם לנתב אירועים מסוימים לכתובת אתר נקודת קצה מסוימת של webhook, כגון רק אירועי מסירת הצלחה בהודעות.


כמה זמן לוקח לקבל הודעה על אירוע?

אנו נודיע על נקודות הקצה שלך ב- webhook בכל דקה אם יש אירועים חדשים בהמתנה.


אנו מודיעים על עד 50 אירועים באותו מטען מטען של בקשת HTTP.



אילו אירועים של Webhooks נתמכים?

אנו תומכים כרגע באירועים הבאים:


* הודעה: ב: חדש - הודעה נכנסת חדשה

* הודעה: out: new - ההודעה הועברה בהצלחה

* הודעה: out: sent - ההודעה נמסרה בהצלחה

* הודעה: out: ack - מסירת הודעה / אישור קריאה

* הודעה: החוצה: נסה שוב - מסירת ההודעות נכשלה וינסה שוב

* הודעה: out: נכשל - מסירת ההודעות נכשלה

* הודעה: out: פג - תאריך מסירת ההודעה פג

* הודעה: out: הוסר - ההודעה הוסרה לפני העיבוד

* מכשיר: סטטוס: עדכון - סטטוס המכשיר השתנה


מה קורה אם נקודת הקצה שלי ב- webhook נכשלת או לא מקבלת אירועים?

שום דבר רע. ננסה זאת שוב לזמן מה.


אנו מתייחסים כהודעות כושלות לכל שגיאה שמקורה ברשת (פסק זמן, שגיאת DNS, איפוס חיבור ...) ומצב תגובת HTTP גבוה או שווה ל -400.


רק לאחר מספר כשלים ברציפות, אנו מבטלים את נקודת הסיום ונודיע לך באמצעות דוא"ל.


בהמשך תוכל להפעיל מחדש את ה- webhooks דרך API או ממסוף האינטרנט.


האם עלי להשתמש ב- webhooks?

בהחלט לא. השימוש ב- Webhooks הוא אופציונלי לחלוטין.


אם לא אכפת לך לקבל עדכונים על מצב ההודעות, זה בסדר גמור להתעלם מהם.


חיוב


איך אוכל לשלם?

ניתן לשלם באמצעות פייפאל או כרטיס אשראי. אנו מקבלים כיום מגוון רחב של מותגים, כולל ויזה, מאסטרקארד,


האם התשלומים מאובטחים?

בהחלט. אנו משתמשים בפייפאל לתשלומים, אחד מפתרונות התשלום המוצקים והבטוחים בענף.


כמו כן, איננו שומרים מידע על כרטיסים בגלל תקנות פרטיות וחוקיות. הכל נשלח ובלעדי בפס.


באיזו תדירות יחויב?

אנו מחייבים לפי תוכנית מנוי למכשיר על בסיס חודשי, כל 28-31 יום.


כמה אני יכול לשלם?

הכל תלוי בכמה המכשירים שלך ויש לך איזה תוכנית אתה צריך.


העלות החודשית הכוללת תהיה סכום המנוי למכשיר הפעיל. כל מנוי למכשירים מחויב בנפרד מדי חודש.


ניתן גם לבטל או ליצור מנויים למכשירים באופן שרירותי על פי צרכיך.


האם אוכל לשדרג או לשדרג לאחור תוכניות?

כן. אתה יכול לשדרג מתי שאתה רוצה. שדרוג לאחור זמין רק לאחר 7 ימים של התוכנית הנוכחית.


סכום החיוב יחול על בסיס יומי כאשר תכנית משתנה.


האם אוכל לשלם יותר ממחיר התוכנית?

כן, רק במקרה שתחרוג מהמגבלות הכלולות בתכנית (הודעות או הודעות מדיה).


אתה יכול לשלוט על צריכת המכשיר ממסוף האינטרנט


האם המחיר כולל מיסים?

המחירים אינם כוללים מיסים כברירת מחדל.


אם אתה פועל במדינה כלשהי באיחוד האירופי ואין לך מספר מע"מ רשום, נצטרך להוסיף על המחיר הנתון את המס המתאים החולף למדינת מולדתך בחשבונית.


זה מייצג טיפית בין 17% ל -27% מהעלות הנוספת בשל מיסים, תלוי בכל מדינה.


מדינות מחוץ לאיחוד האירופי הן פטורות ממס.


האם אוכל לבטל את המנוי?

כן, אתה יכול לבטל את המנוי בכל עת.


כברירת מחדל, השירות ימשיך לפעול עד לסיום מחזור החיוב הנוכחי, אלא אם כן תסיר במפורש את החוזה.





Share by: